מסילות לתליית תמונות

מסילות לתליית תמונות

השימוש במסילה לתליית תמונות או במסילות לתליית תמונות הפך לנפוץ מאד בשנים שאחרונות והרבה בוחרים בו כדי לפתור בעיות עיצוב רבות.

בשנים עברו הבעיה העיקרית בפניה ניצב כל מי שביקש לתלות תמונות הייתה היכן ואיך לתלות את התמונה.

אז איך פותרים תליית תמונות ועדיין שומרים על גמישות מרבית בבחירת המיקום וגובה התלייה?
הבעיה הנפוצה הזו נובעת בראש ושראשונה מהעובדה שאנו יודעים שתמונות תולים על מסמר שתוקעים בקיר או על בורג שאנו קודחים ומבריגים לקיר, ופעם אחת שעשינו זאת – כל הזזה או תיקון ידרשו קידוח חדש או תקיעת מסמר נוסף. הבעיה מחמירה כשמדובר בתליית תמונות על חוטים מהתקרה. ורובנו הגדול אינו בעל המיומנויות הנדרשות לתיקונים הנובעים מכך.

כאן נכנסות לתמונה מסילה לתליית תמונות או מסילות לתליית תמונות . תליית תמונות על מסילה לתליית תמונות או מסילות לתליית תמונות מסוג CLICK RAIL לדוגמא או CLICK PRO למשקלים גדולים יחסית או במערכות תליית תמונות מהתקרה (TOP RAIL) או במערכות אינטגרליות ((Shadowline Masonry מאפשר שימוש במסילה לתליית תמונות או במסילות לתליית תמונות ללא מגבלות תכנוניות תוך מתן אפשריות מקסימליות.

תליית תמונות הפכה לפתע למשימה אפשרית המאפשרת להותיר את בעיית תליית התמונות מבלי לדאוג שניתקל בקושי נוסף.

עכשיו אנחנו יכולים להמשיך ללא חשש שהתאמת מיקומי תליית התמונות עלול להתנגש עם מיקומים של עצמים אחרים או חוסר התאמה כזה או אחר.

וכך ניתן לראות ששימוש במסילה לתליית תמונות או שימוש במסילות לתליית תמונות הופך ממשימה בעייתית למשימה יחסית פשוטה שאינה מצריכה תכנון מורכב ואינה מחייבת עלויות גבוהות לביצוע העבודה שכן ניתן ליישום את זה באופן פשוט הן בעת תהליכי הבנייה והן לאחרי הבנייה מבלי לגרום לתוספת עלות.

הקלות בה מתאפשר השימוש במסילה לתליית תמונות או המסילות לתליית תמונות מובנת רק לאחר שמתנסים פעם אחת בהזזת והתאמת התמונות. הרעיונות והאפשרויות מתחילות ביכולת לתלות יותר מתמונה אחת על כבל (האחת מתחת לשנייה), ממשיכים באפשרות למקם את התמונות בקבוצות לפי גודל ונושא ובכלל באפשרות לתלות את התמונות במקומות שקודם נחשבו לקשים כמו לדוגמא מעלה המדרגות עם מעצורים נגד החלקת התמונות במסילה וקיבוע המיקום.

כדובדבן בקצפת של המסילה לתליית תמונות או המסילות לתליית תמונות מתווספת העובדה שחלקי המערכת לתליית תמונות על קיר מורכבת מרכיבים מודולאריים לחלוטין עם שאר מערכות התלייה ש- Art-Hang מספקת. חלקים אלו מתחברים ומשתלבים בקלות האחד עם השני. כל המוצרים שלנו כוללים אחריות לשנים ארוכות.

מניסיוננו הרב שימוש במסילות לתליית תמונות ופתרונות תלייה בכלל, אנו משוכנעים שהפתרון אותו אתם מחפשים קיים בארסנל הפתרונות שלנו ומציעים לכם להקים קשר ולהתייעץ בכל שאלה שתהיה לכם הנוגעת למסילה לתליית תמונות ורעיונות לגבי תליית תמונות בכלל. נשמח להציג בפניכם את כל הפתרונות הרלבנטיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן