מערכות תצוגה לחנויות

מערכות תצוגה לחנויות

תחום מערכות התצוגה לחנויות הוא תחום רחב ביותר אבל מהווה את אחד התחומים המאתגרים ביותר בתחום עיצוב הפנים. לא רק שעל המעצב להעביר את רוח והאוירה הנדרשת למכירת הסחורות אותן מציגים ומוכרים בחנות אלא שעליו לפעמים להתמודד עם מגוון רחב של מוצרים ולא רק להציגם אלא גם להתמודד עם העובדה שחלקם הגדול (אם לא כולם) משתנה תדירות לא רק בתכנים אלא בהרבה מקרים גם במיקום בתוך החנות.

כשעוסקים במערכות תצוגה לחנויות יש להבין תחילה שמדובר בתחום רחב ביותר של מוצרים המיועדים לתמוך במשימה של תצוגה בחנויות. ART-HANG עוסקת ומספקת בין יתר מוצריה מערכות לתצוגה לחנויות התומכות בכל נושא התצוגה בחנויות לתצוגת שילוט, תצוגת פוסטרים, שילוט הכוונה, תצוגה ותלייה של מגזינים ותמונות.

ART-HANG מספקת מערכות מסוג DISPLAY-IT המורכבת ממעטפות פרספקס בגדלים שונים ומותקנות בין שני כבלי מתכת. במערכת תצוגה כזו ניתן להציג פרוספקטים, תמונות ותצלומים, מחירי מוצרים ושילוט הכוונה. מוצרים נוספים במערכות תצוגה לחנויות הם IMAGINE IT SMART POCKETS שגם היא מבוססת על מעטפות פרספקס אלא שהתצוגה בהם מתוחכמת בהרבה ומאפשרת חופש ניכר בתצוגה. מערכת IMAGINE IT MAGAZINES מאפשרת תצוגה של מגזינים רלבנטיים באיזורי המתנה, ושילובים בין מערכות אלו מאפשרים אין סוף של מערכות תצוגה לחנויות.

סוגים נוספים של מערכות תצוגה לחנויות מבוססים על תלייה מהתקרה של שילוט. בהרבה מהחנויות מותקנת תקרה אקוסטית שאינה מאפשרת קידוחים לתורך תליה, ART-HANG מציעה מערכות תצוגה לחנויות המבוססת על כבלים שנצמדים לתקרה האקוסטית בעזרת מגנטים קטנים וחזקים בעיצוב אלגנטי מסוג MAGNETIC CEILING HANGER המאפשרים לתלות מגוון גדול של פריטים מתקרת החנות בקלות ובצורה נוחה ביותר. כמובן שכשמדובר במערכות תצוגה לחנויות המורכבת ממכבלים ומגנטים הנצמדים לתקרה קל ביותר לשנות מיקומים ותכנים בהתאם לעונה ו/או למוצרים המוצגים בחנו באותו הזמן.

כמובן שתליית תצוגה בחנויות מהתקרה אינה נעצרת כן ולתוספת נוחיות אנו מספקים גם מערכות תלייה ממסיתות צפות בחלל החנות  כמו XPO RAIL לדוגמא המאפשרת לתלות עליה מגוון של אמצעים וניתנת להרכבה על התקרה בייחוד היכן שצריך.

כדובדבן בקצפת של מערכות תצוגה לחנויות מתווספת העובדה שחלקי מערכת תצוגה בחנויות מורכבת ברובה מרכיבים מודולאריים לחלוטין עם שאר מערכות התלייה ש- Art-Hang מספקת. חלקים אלו.

מניסיוננו הרב במכירת והתקנת מערכות תצוגה לחנויות ופתרונות תלייה בכלל, אנו משוכנעים שהפתרון אותו אתם מחפשים קיים בארסנל הפתרונות שלנו ומציעים לכם להקים קשר ולהתייעץ בכל שאלה שתהיה לכם הנוגעת מערכות תצוגה לחנויות או לגבי תליית תמונות בכלל. נשמח להציג בפניכם את כל הפתרונות הרלבנטיים.

 

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן