תלייה על לוח עץ

תלייה על לוח עץ

שימוש בחיפויי קירות העשויים מלוחות עץ המעובדים באופן דקורטיבי או במראה טבעי היו מאז ומתמיד חביביהם של מעצבי הפנים. המראה הארצי והטבעי של עץ מעניק חמימות לכל קיר שמחופה כך ומשרה אוירה קרובה לטבע.

לעומת שלל היתרונות ונוחות העבודה עם החומרים הללו, לאחר ההתקנה יש קושי גדול לתלות עליהם תמונות, שילוט, ואפילו לא פשוט לצבוע אותם. הסיבה העיקרית היא שקשה מאד להחזיר את משטחי העץ למראה הטבעי והמקורי שלהם באופן שאינו מותיר סימן לנזק שנגרם.

תלייה על לוח עץ ובעיקר תליית תמונות על לוח עץ היא בעיה איתה מתמודדים מעצבים רבים או בעלי נכסים שאצלם נעשה שימוש בחיפויי העשויים מלוחות עץ. כאן אנו נכנסים לתמונה עם שלל פתרונות המאפשרים תלייה על לוח עץ במספר אופנים ולא משנה מה עוביו של לוח החיפוי.

אנו מספקים את ה-WALL HOOKS על שלל האפשרויות שלהם, שאליהם מתחברים בקלות הכבלים והווים המודולאריים שלנו ומכאן התלייה על לוח עץ הופכת למשחק ילדים. ה-WALL HOOKS מגיעים בגדלים המתאימים ללוחות עץ בעובי של 16מ"מ, 21 מ"מ או 31 מ"מ' או במוצר גמיש המתאים ללוחות עץ בעובי שבין 11-31 מ"מ.

WALL HOOKS שאנו מספקים לא רק מאפשרים תלייה על לוח עץ בעוביים שונים באופן המונע פגיעה בלוח עצמו ומאפשר תצוגת תמונות מודרנית ונקייה, אלא מאפשרים גם תלייה על הפרדות בחללים פתוחים הנפוצים במשרדי מענה טלפוני ושירות טלפוניים. שימוש ב-WALL HOOKS מאפשר תלייה על לוח עץ או חיפוי קיר מעץ ללא בעיה וללא גרימת נזק ללוח עצמו. התלייה נותנת להזזה אין ספור פעמים ולהתאמה לתלייה מתחלפת על לוח העץ ככל שיחפוץ המשתמש.

כדובדבן בקצפת של תלייה על לוח עץ מתווספת העובדה שחלקי מערכת התלייה על לוח עץ מורכבת מרכיבים מודולאריים לחלוטין עם שאר מערכות התלייה ש- Art-Hang מספקת. חלקים אלו, הכבל השקוף עם הראש העגול והווים המשמשים לתלייה מסוג מיקרו-גריפ המאפשרים לתלות תמונות במשקל כולל של עד 20 ק"ג על כל כבל מתחברים ליתר חלקי מערכות התלייה של Art-Hang בצורה חלקה.

מניסיוננו הרב במכירת והתקנת פתרונות לתלייה על לוח עץ ופתרונות תלייה בכלל, אנו משוכנעים שהפתרון אותו אתם מחפשים קיים בארסנל הפתרונות שלנו ומציעים לכם להקים קשר ולהתייעץ בכל שאלה שתהיה לכם הנוגעת לתלייה על לוח עץ או לגבי תליית תמונות בכלל. נשמח להציג בפניכם את כל הפתרונות הרלבנטיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן