תליית תמונות על חוטים מהתקרה

תליית תמונות על חוטים מהתקרה

השימוש במסילות לתליית תמונות על הקיר הפך לנפוץ מאד בשנים שאחרונות והרבה מעצבי פנים בוחרים בו כדי לפתור בעיות עיצוב רבות. אבל לא תמיד מתאפשר לנו להשתמש בקירות כבסיס להתקנת המסילות. פעמים רבות בעיקר במבנים מודרניים נעשה שימוש נרחב בקירות מסך המורכבים בעיקר מחלונות זכוכית גדולים הנפרשים מהרצפה לתקרה, ובמקרים רבים נעשה שימוש בתאורה נסתרת המותקנת לתעלות תאורה המוטמעות בתקרת המסדרונות או החדרים.

אז איך פותרים תליית תמונות על חוטים מהתקרה ועדיין שומרים על גמישות מירבית בבחירת המיקום וגובה התלייה?
הבעיה הנפוצה הזו נובעת בראש ושראשונה מהעובדה שאנו יודעים שתמונות תולים על מסמר שתוקעים בקיר או על בורג שאנו קודחים ומבריגים לקיר, ופעם אחת שעשינו זאת – כל הזזה או תיקון ידרשו קידוח חדש או תקיעת מסמר נוסף. הבעייה מחמירה כשמדובר בתליית תמונות על חוטים מהתקרה. ורובנו הגדול אינו בעל המיומנויות הנדרשות לתיקונים הנובעים מכך. 

כאן אנו ב-ART-HANG  נכנסים לתמונה. ניסיוננו הגדול בתליית תמונות בכל מצב ומתן פתרון כמעט לכל בעיה, ומעל לכל מערכות התלייה הפשוטות להתקנה ותפעול שאנו מוכרים מגיש לכם על מגש של כסף פתרונות תלייה על חוטים מהתקרה.

החל בתליית תמונת על חוטים מהתקרה עם מסילת TOP RAIL הפשוטה והקלילה המתחברת לתקרה הן בתעלות תאורה והן לתוך מסילות STR ("Z") בשולי תקרות אקוסטיות, או על הדור החדש והמתקדם של מסילות תקרה מסוג Up Rail המאפשרות התקנה ותפעול בקלי קלות. היתרונות במסילות אלו הוא גדלן הצנוע והאפשרות להתקינן בתוך תעלות התאורה באופן נסתר וללא צורך בהכנות מקדימות. מתעלה עליהן מסילה אינטגראלית ממשפחת המסילות החדשה שלנו מסוג Ceiling Strip המחליפה באופן מושלם את פרט החיבור לקיר של התקרות האקוסטיות (STR או פרופיל "Z") ומכילות בתוכן כבר את מסילת התלייה על חוטים מהתקרה

הקלות בה מתאפשרת תליית תמונות על חוטים מהתקרה מובנת רק לאחר שמתנסים פעם אחת בהזזת והתאמת התמונות. הרעיונות והאפשרויות מתחילות ביכולת לתלות יותר מתמונה אחת על כבל (האחת מתחת לשנייה), ממשיכים באפשרות למקם את התמונות בקבוצות לפי גודל ונושא ובכלל באפשרות לתלות את התמונות במקומות שקודם נחשבו לקשים כמו לדוגמא מעלה המדרגות עם מעצורים נגד החלקת התמונות במסילה וקיבוע המיקום.

כדובדבן בקצפת של מערכות לתליית תמונות על חוטים מהתקרה מתווספת העובדה שחלקי מערכת לתליית תמונות על קיר מורכבת מרכיבים מודולאריים לחלוטין עם שאר מערכות התלייה ש- Art-Hang מספקת. חלקים אלו מתחברים ומשתלבים בקלות האחד עם השני. כל המוצרים שלנו כוללים אחריות לשנים ארוכות.

מניסיוננו הרב תליית תמונות על חוטים מהתקרה ופתרונות תלייה בכלל, אנו משוכנעים שהפתרון אותו אתם מחפשים קיים בארסנל הפתרונות שלנו ומציעים לכם להקים קשר ולהתייעץ בכל שאלה שתהיה לכם הנוגעת לתליית תמונות על חוטים מהתקרה ורעיונות לגבי תליית תמונות בכלל. נשמח להציג בפניכם את כל הפתרונות הרלבנטיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן