עיצוב הבית תליית תמונות

עיצוב הבית תליית תמונות

מעצבי פנים בבתים, דירות או משרדים מתמודדים עם פרמטרים רבים בבואם לגבש פתרון העונה גם על צרכי הלקוח ולאופיו וגם על תכנון החללים אותם הם רוצים לעצב.

חלק לא קטן מיצירת אווירה מתאימה בחלל אותו הם מעצבים הוא התאמה של עבודות אמנות או תצלומים או פוסטרים מתאימים על קירות החלל. ולא רק התאמתם אלא גם עיצוב הבית תליית תמונות במיקומים הנכונים על מנת להשיג את האפקט המתאים.

חלק ניכר מהמאמץ אותו משקיעים מעצבי הפנים הוא מיקומי התלייה של התמונות. בהרבה מקרים נתקלים המעצבים בעת עיצוב הבית תליית תמונות במגבלות ארכיטקטוניות (חלונות, דלתות, עמודים בולטים או סתם קירות גבס שקשה לתלות עליהם תמונות), או בעת עיצוב בית תליית תמונות הם נתקלים סתם בבעיה שמציב הלקוח.

שימוש בפתרונות תליית תמונות תוך שימוש במסילות לתליית תמונות מסוג CLICK RAIL לדוגמא או במערכות תליית תמונות מהתקרה (TOP RAIL) או במערכות תליית שילוט ותצוגה (DISPLAY IT) או במערכות אינטגרליות ((Shadowline Masonry מאפשר למעצב הפנים עיצוב בית תליית תמונות ללא מגבלות תכנוניות תוך מתן אפשריות מקסימליות ללקוח.

עיצוב בית תליית תמונות הופך פתאום למשימה אפשרית המאפשרת למעצב להותיר את בעיית עיצוב הבית תליית תמונות לסוף העבודה מבלי לדאוג שהלקוח יציב קושי נוסף לעיצוב בית תליית תמונות.

עכשיו יכול מעצב הפנים לבצע את התכנון ללא חשש של התאמת מיקומי תליית התמונות שעלול להתנגש עם מיקומים של עצמים אחרים או חוסר התאמה כזה או אחר.

בעת עיצוב הבית תליית תמונות ניתן גם להשתמש בפתרונות יצירתיים של מעטפות פרספקס מסוג IMAGINE IT SMART POCKETS שיכולות לתת שימוש כפול, הן כמערכת לתצוגת תמונות או כמערכת לתצוגת תצלומים ובעת ובעונה אחת גם לשמש כ"קיר" הפרדה דקורטיבי על מנת ליצור הפרדה בין חללי עבודה. מערכת שמבוססת על מעטפות פרספקס כאלו מאפשרת החלפת תכנים באופן דינמי ובהתאמה מלאה לצורך באותו הזמן.

וכך ניתן לראות שעיצוב הבית תליית תמונות הופך ממשימה בעייתית למשימה יחסית פשוטה שאינה מצריכה תכנון מורכב ואינה מחייבת עלויות גבוהות לביצוע העבודה שכן עיצוב בית תליית תמונות ניתן ליישום באופן פשוט הן בעת תהליכי הבנייה והן לאחרי הבנייה מבלי לגרום לתוספת עלות.

 

כמובן שאנו עומדים לשירות מעצבי הפנים בעת תהליך עיצוב הביית תליית תמונות ונשמח לייעץ ללא עלות כדי לסייע במציאת הפתרון המיטבי והן כדי לסייע בתכנון הכמויות הנדרשות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן