מסילות תלייה לציורים

מסילות תלייה לציורים

מי מאיתנו לא הדביק במגנטים את ציורי הילדים שלו לדלת המקרר בבית?  מי מאיתנו לא נהנה לראות את ציורי הילדים שלו תלויים לראווה בכיתות הגן שלהם או במסדרונות בתי הספר?

ילדים מציירים ציורים, וכולנו אוהבים לתלות ולהציג אותם בכל מקום שניתן. מסילות תלייה לציורים מסוג INFO RAIL הן פתרון מדהים למגוון של אפשרויות לתלות ציורים ולהציג אותם בכל מקום מבלי להדביק לקירות, או לריהוט, דבר שעלול לפגוע בצבע ולהשאיר סימנים בלתי רצויים.

ציור הוא דרך ביטוי מקובלת במערכת החינוך אבל לא רק, גם בבתים, משהסתיימה צביעת הציור, כמובן ששואפים כולם לתלותו. הדרך המקובלת היא הצמדתו למשטח מסוים כגון קיר, דלת ארון או להצמידו במגנט לדל מתכתית. שימוש מסילות תלייה לציורים מסוג INFO RAIL מאפשרות תצוגה אחידה של הציורים ומאפשרות החלפה מהירה מבלי לגרום לנזק כלשהו לקיר התצוגה. מסילות תלייה לציורים מגיעות עם תווי שם (תגי ME) הניתנים להתקנה מעל לכל ציור שבהם ניתן להציג את שמו של ה"אמן" הצעיר לגאוות כולם.

מסילות תלייה לציורים הן גם פתרון נהדר שבו משתמשות מורות לאמנות על מנת לעצב קירות נושא בבתי הספר. על מסילות תלייה לציורים מסוג INFO RAIL ניתן להצמיד לתצוגה גם ציורים וגם דפי נושא הקשורים לקיר הנושא ולהחליפם בקלות מדהימה, פשוט מחליקים את הציור או הדף הנדרש לתוך מסילות התלייה לציורים (INFO RAIL), המנגנון הפשוט והגאוני שלה "אוחז" בדף באופן מיידי, מצמיד אותו למסילה, והנה תצוגה מדהימה ללא מאמץ. רוצים להחליף? מושכים בקלות את הדף מהמסילות תלייה לציורים, ומכניסים במקומו את הציור או הדף החליפי. כמה פשוט!

מסילות תלייה לציורים הינן פתרון נפלא לגני ילדים, הן לפעוטונים, הן וגני טרום החובה והן לגני החובה. גילאים נפלאים אלו מפתחים את היצירתיות שבילדים על ידי צביעת דפים וציורים מכל הסוגים. אחת הבעיות הקשות הן היכן ליבש את היצירות עד שניתן לקחתם הביתה להורים. התקנת מסילות תלייה לציורים בכל קיר פנוי בגן פותרת את הבעיה כי אז ניתן לשחרר משטחי עבודה לשימושים נוספים בעת שהציורים מתייבשים להם על קירות הגן כשהם תלויים במסילות תלייה לציורים.

התקנת המסילות תלייה לציורים ותמונות הינה פשוטה מאין כמוה. ולא צריכים להיות אנשי מקצוע על מנת לבצע את ההתקנה. באתר שלנו ניתן לראות סרט וידיאו הממחיש את קלות ההתקנה.

מסילות תלייה לציורים מגיעות גם עם מתלים לתיקים או מעילים הניתנים להתקנה או הסרה בקלות רבה ומאפשרים לתלות תיקים קלים או ציוד אחר בעיקר בגני הילדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן