תליית תמונות על קיר גבס

תליית תמונות על קיר גבס

קירות גבס היוו מאז ומתמיד אתגר גם בהתקנתם על הקיר וגם להתקנות עליהם, הבעיה שרובנו נתקלים בה ברוב קירות הגבס היא צפיפותו הנמוכה של החומר והבעיה לחבר אליו התקנים חיצוניים שאמורים לשאת משקל.

אז איך תולים תמונות על קיר גבס?  או יותר נכון איך מבצעים תליית תמונות על קיר גבס?

קחו לדוגמא תקיעת מסמר בקיר גבס, לכאורה ברוב המקרים אין אפילו בעיה לתקוע את המסמר ללא פטיש, חומר הקיר כל כך פריך שהוא מאפשר זאת די בקלות, וזו בדיוק הבעיה בתליית תמונות על קיר גבס.

אם קל לתקוע מסמר, קל למסמר גם להיחלץ וגרוע מכך, החומר אינו חזק דיו על מנת לשאת משקל.

אז תאמרו "נבצע תליית תמונות על קיר גבס עם בורג", גם כאן הבעיה אינה פשוטה, כדי לחבר בורג על קיר גבס ניאלץ לקדוח חור מתאים לדיבל שלתוכו נבריג את הבורג שאמור לשאת את משקל התמונה. גם כאן אנו נתקלים באותה התופעה, החומר הפריך ממנו עשוי לוח הגבס של הקיר מחייב אותנו להשתמש בדיבלים מיוחדים (דיבל פרפר) הנפתח מצידו השני של הקיר על מנת לשאת את משקל התמונה שאנו רוצים לתלות על קיר הגבס. אבל יש לומר שזהו פתרון לא רע לתליית תמונות על קיר גבס.

שיטה אחרת היא לתקוע את הברגים שעליהם רוצים לבצע תליית תמונות על קיר גבס ישירות לתוך התשתית עליה מותקן הקיר, כלומר ישירות לתוך פרופילי הפלדה שמהווים את שלד הקיר. כאן זה פיתרון למומחים שכן יש לאתר את מיקומם המדויק של הפרופילים האלו מאחורי לוחות הגבס.

הבעיה כמובן מתחילה כשאנחנו רוצים לבצע תליית תמונות על קיר הגבס ולא רק תליית תמונה אחת על קיר הגבס או רוצים פשוט להחליף את מיקום התמונה על הקיר. אז אנו נאלצים להתחיל את התהליך מחדש… תליית תמונות על קיר גבס מחייבת כמעט תמיד נעיצת מסמר או בורג במיקום מתאים.

וכאן "נכנסות לתמונה" המסילות או המערכות המיוחדות לתליית תמונות שאנו מספקים. התקנת המסילות על קיר הגבס היא משימה חד-פעמית שלאחריה תליית תמונות על קיר גבס תיראה לכם משחק ילדים.  מהרגע שהמסילה הותקנה לקיר, תליית תמונה היא רק שאלה של חיבור כבל תלייה למסילה וחיבור הוו המתאים עליו לתמונה היכן שמתאים לכם, וכך הופכת משימת תליית תמונות על קיר גבס למשחק ילדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן