תליית תמונות על קיר רעיונות

תליית תמונות על קיר רעיונות

מי מאיתנו לא התמודד עם התהייה בתליית תמונות על קיר ומציאת רעיונות טובים כיצד להציב את התמונות שרצה לתלות.

הבעיה הנפוצה ביותר היא איך למקם את התמונות על הקיר במקום הרצוי ואיך להביאן לאיזון האחת עם השנייה. הבעיה הנפוצה הזו נובעת בראש ושראשונה מהעובדה שאנו יודעים שתמונות תולים על מסמר שתוקעים בקיר או על בורג שאנו קודחים ומבריגים לקיר, ופעם אחת שעשינו זאת – כל הזזה או תיקון ידרשו קידוח חדש או תקיעת מסמר נוסף. ורובנו הגדול אינו בעל המיומנויות הנדרשות לתיקונים הנובעים מכך.

וכאן אנו ב-ART-HANG  נכנסים לתמונה. ניסיוננו הגדול בתליית תמונות על קיר ורעיונות הקשורים בכך ומעל לכל מערכות התלייה הפשוטות להתקנה ותפעול שאנו מוכרים מגיש לכם על מגש של כסף רעיונות למכביר.

החל בתליית תמונת על קיר רעיונות רבים עם מסילת CLICK המתחברת לקיר ומאפשרת הן לתלות תמונות אחת ליד השנייה תוך קלות כמעט בלתי נתפסת בהזזת התמונה למיקום המתאים והן קביעת גובה התמונה באופן שיתאים לנו ביותר. עבור במסילות  CLICK PRO המאפשרות תליית תמונות כבדות יחסית וכלה במסילות Combi Rail Pro Light  הכוללות תאורה לתמונות.

הקלות בה מתאפשרת תליית תמונות על קיר רעיונות הרבים הבאים עם אפשרויות אלו מובנת רק לאחר שמתנסים פעם אחת בהזזת והתאמת התמונות. הרעיונות והאפשרויות מתחילות ביכולת לתלות יותר מתמונה אחת על כבל (האחת מתחת לשנייה), ממשיכים באפשרות למקם את התמונות בקבוצות לפי גודל ונושא ובכלל באפשרות לתלות את התמונות במקומות שקודם נחשבו לקשים כמו לדוגמא מעלה המדרגות עם מעצורים נגד החלקת התמונות במסילה וקיבוע המיקום.

כדובדבן בקצפת של מערכות לתליית תמונות על קיר מתווספת העובדה שחלקי מערכת לתליית תמונות על קיר מורכבת מרכיבים מודולאריים לחלוטין עם שאר מערכות התלייה ש- Art-Hang מספקת. חלקים אלו מתחברים ומשתלבים בקלות האחד עם השני.

מניסיוננו הרב תליית תמונות על קיר רעיונות ופתרונות תלייה בכלל, אנו משוכנעים שהפתרון אותו אתם מחפשים קיים בארסנל הפתרונות שלנו ומציעים לכם להקים קשר ולהתייעץ בכל שאלה שתהיה לכם הנוגעת לתליית תמונות על קיר ורעיונות לגבי תליית תמונות בכלל. נשמח להציג בפניכם את כל הפתרונות הרלבנטיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן